Bombningar

Jag funderar lite på det här som har hänt i sthlm, bombningen. Jag måste erkänna att tanken har slagit mig att nu när vi har en tunnel i Malmö så känns det som att det kan vara ett möjligt mål. Jag går inte runt och oroar mig men det känns ändå jobbigt att terrorn har nått Sverige.

Det som jag blir mest upprörd över är att bara för att Lars Vilks har ritat dessa teckningar blir svenska folket straffat. Det är något som inte står rätt till!!

Idag blir det plugg för hela slanten, ikväll tänkte jag ge mig iväg och träna för första gången på säkert en månad. Har verkligen saknat det!

Igår när jag körde hem från mina föräldrar var jag så trött att jag försökte köra ner bilen i fel garage, jag insåg efter ett tag att jag kört alldeles för långt och fick vända tillbaka till rätt port...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0