Jobbet avklarat

Då var veckan med jobb avslutad. Jag märker att jag förändrats mycket sen jag jobbade heltid, 1,5 år sedan. Jag har mognat och blir inte lika arg längre när saker inte går som de ska. Dock fick jag jobba över 2,5 timmar idag, det var väl så där roligt att rusa in genom dörren hemma klockan sju när vi skulle ha folk hemma hos oss.

Emelie och Niclas var här och åt sushi och kebab (märklig kombination), sen julklappsutdelning. Jag fick massor med fint :)

Imorgon är det första gången på flera veckor som jag har en ledig stund under dagtid, därför ska jag ut och fotografera i dagsljus. Är så trött på att bara fota när dte är mörkt, blir så jobbiga inställningar då. Sen blir det lille julafton hos Nilles familj. Har alltid lite ångest inför julbordet, tycker inte om så mycket av det som serveras. Och det känns som man är lite kräsen och inte tillräckligt tacksam. Jag ska försöka vara duktig och ta lite av allt...

Ser även framemot "riktiga" julafton som firas hemma hos mina föräldrar, ska bli mys.

Nu ska jag försöka gå ner i varv och koppla av, det blir ett test det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0