Ledig, nästan

En helvetesmorgon hade jag rent ut sagt. Jag hade valt ett tidigare tåg än normalt eftersom jag skulle ha tenta kl 8 på morgonen. Det hjälpte inte kan jag säga! Satt där helstressad på tåget och blev över 45 minuter försenad av diverse problem med växlar, signaler, snö, tunnlar m.m. En vanlig dag i en tågresenärs liv då alltså!

Vi SPRANG till skolan när vi väl kommit av tåget, rusade in med andan i halsen och fick reda på att tentorna var slut. Slut? Kan tentor ta slut? Ja tydligen hade någon räknat totalt fel och vi var 15 pers utan tenta. Till sist lyckades tanterna trycka upp fler ex och jag kunde sätta igång något försenad och arg. Ovan på detta var tentan skitsvår, inte i närheten av det jag räknat på.

Men, detta till trots, nu har jag lov!! Tjohooooo!!!

Tills på måndag då jag börjar jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0