Lucia

Ja jag kan ju inte påstå att jag har en superrolig lucia i år. Ingen lussebulle, inget luciatåg, ingenting.

Däremot så har jag åkt citytunneln idag, mot min vilja. Typiskt att de skulle koppla på tunneln den dagen jag skulle ha tenta, var uppe före alla andra på min gata kan jag säga! Inte ett enda fönster var tänt i kl 5 på morgonen. Sen iväg och lyckades ta mig ner till perongen, tågen var ju givetvis försenade, hade man kunnat tro något annat? Fram kom jag iaf, tentan skrev jag, och sen åkte jag in med Mia och åt lunch i stan.

Nu bär det strax av till jobb för ett kvällspass, gäsp...

Tentan gick förhoppningsvis bra, kändes helt okej iaf. En till på fredag sen är det slut för den här gången, jippie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

då kan du mysa med din pojke igen =)

2010-12-16 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0