Skelögd

Dagen spenderades först på Synoptik. Jag hade fått för mig att jag börjat se dåligt och behövde kontrollera synen. Ut kom jag 300 kr fattigare men med tre nya ögon-övningar rikare. Inte behövde jag några glasögon, men lite stretch-övningar kunde sitta bra... Tydligen är jag typ skelögd också, fast på andra hållet. Men det syns inte. Låter ju positivt.

Resten av dagen fylldes av vatten. Ja, det forsade vatten från vårt tak i hallen. Tio olika mer och mindre kompetenta personer invaderade vårt hem och skulle ta reda på var läckan kom ifrån. Tydligen har det skvalpat vatten i taket ända sen huset byggdes, kul att det fick för sig att komma ut precis nu!

Detta betyder att vi nu har en stor brummande fläkt boendes på toaletten med en stor plasttub utdragen i hallen. Minst fyra veckor kommer den stå kloss in till toalettstolen, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0