Dålig dag!

Den här dagen har inte varit något vidare. Vill dra ett täcke över huvudet och inte stiga upp igen. Jag har t.o.m. frågat Nille om jag inte kan få bli hemmafru, men han trodde inte jag skulle klara av det, men idag hade jag gärna sadlat om.

Men, vad är det då som har känts så fel? Jag började skolan idag, på schemat står det 8.00 och jag var där då. För att jag hade missat ett fjuttit mail som skickats ut precis innan helgen förra veckan där det stod att vi började 9.15 istället. Så där satt jag och fem andra vilsna själar och väntade. Sedan berättar lärarna att schemat är helt ändrat gentemot det som vi fått utlagt på hemsidan. Vilket började med att vi helt plötsligt skulle ha studiebesök nu i eftermiddags, vilket inte fanns med på ordinarie schema. Skitkul, eftersom jag hade bokat in mig på att jag skulle jobba! Så jag missade hela eftermiddagen! Och så höll det på, jag har fått avboka pass på jobb nu pga. att det är så dåligt planerat i skolan. Får skolan verkligen lov att hålla på så här?

Sen skulle jag jobba då, och dum som jag är så lyssnar jag på Nille och frågar honom hur lång tid det tar att köra till mitt jobb (ligger i närheten av Lindängen). Det tar INTE 10 minuter i rusningstid så ni alla vet det nu! Jag hade mitt första pass där och jag vet inte alls hur det gick, kan ha gått åt skogen eller så var det super.

Om man lägger till massa andra småsaker som varit allmänt jobbigt så har det här alltså inte varit en toppen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0