Vinterjacka

Jag har visst tagit mig en liten bloggpaus. Eller egentligen har jag tagit en paus från datorn mer eller mindre, det har inte lockat de senaste veckorna att sitta och hänga framför datorn. Men nu är jag tillbaka!

Jag har två veckors semester kvar, sen kör allting igång. Jag tycker det känns helt okej att börja skolan igen, däremot är det inte okej att sommarvädret varit så dåligt och jag får ångest när jag tänker på hur lång och mörk vintern kommer att bli.

För att rusta mig mot vintern köpte jag en vinterjacka idag. Jag är väldigt tidigt ute det inser jag, men den var perfekt och precis en sån jag letade efter förra vintern så varför tveka? Nu kan det snöa bäst det vill, jag är redo!

Det finns mängder med saker som jag borde ta med här i bloggen för att sammanfatta vad jag gjort de senaste veckorna. Men det blir bara konstigt om jag skulle försöka mig på en summering. Fint och bra har det iaf varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0