2 ggr avklarade

Imorgon har jag äntligen en ledig dag! Mitt mål är att försöka komma i fatt lite med skolarbeten, träffa mamma och sen träna på kvällen. Ingen vila här inte.

Jag har gått två ggr på min "våga tala"-kurs nu. Jag måste säga att det är väldigt positivt än så länge, vi är en grupp på 10 personer och två ledare. Vi är en väldigt bra grupp tycker jag, snälla, öppna, respektfulla osv. Vi har redan fått göra några övningar som var väldigt utelämnande om man säger så, vi skulle bl.a. beskriva hur det känns och hur vår kropp reagerar när vi ska framträda muntligt. Det var så skönt att höra att man inte är ensam, det är inget fel på mig, det är fler som känner som jag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, har du slutat skriva här?

2011-02-23 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0