Bra start på en bra helg

Det är lördagmorgon och solen strålar in genom fönstret när jag sitter här i arbetsrummet. Det känns faktiskt riktigt bra! Hade en trevlig fredag med en kompis, sov länge idag och gjorde en riktig lyxfrukost till mig och Nille. En bra start på helgen!

Resten utav helgen ska ägnas åt min framtid. Jag tycker alltid det är svårt att ta tag i saker som berör framtiden, jag tycker det är lite läskigt när man inte vet hur det kommer bli. Jag hade velat se in i framtiden och konstatera att "okej, det är så här det kommer se ut". Jag ska iaf skriva CV och personligtbrev för att söka praktikplatser till sommaren, anledningen till varför jag tycker det är läskigt är att jag vet inte var jag kommer hamna, om jag ens blir utvald. Det är okänd mark för mig. Jag vill dessutom kolla upp lite master-program som jag vill läsa efter mina tre år som högskoleingenjör. Jag har iaf bestämt mig för att jag ska läsa vidare, det bestämde jag i morse. Jag vill lära mig mer, jag känner att jag inte kommer vara klar efter tre år.

Jag ska dessutom klämma in lite IKEA-besök, myskväll med mannen min och träna imorgon. En lugn men produktiv helg är mitt mål!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag kanske ska ställa horoskop för dig?

2011-02-27 @ 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0