Våga tala

Nu känner jag att livet går 190, har så många järn i elden att min bästa vän är kalendern så att jag ska kunna hålla reda på allt.

För er som känner mig så vet ni redan att jag har haft en hel del problem på senaste med att framträda inför folk, redovisa och sånt där. Det har blivit lite ohållbart och jag kände att jag måste göra något åt det. Så nu har jag kommit med i en grupp som studenthälsan på Lunds universitet håller i, det börjar nu på lördag och introduktionen varar i sex timmar. Sen fortsätter det åtta måndagskvällar framöver. Jag blev inte riktigt klok på vad vi ska göra, men vi är en liten grupp på 12 elever som ska få hjälp att komma över rädslan för att framträda muntligt. Jag tycker det är värt ett försök, jag hoppas att det kommer ge mig något positivt.

Annars är det skolarbeten, jobb, födelsedagsfirande och lite annat som också ska hinnas med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0