Altt ordnade sig

CSN-problemen löste sig! Igår såg jag under dagen att de hade börjat lägga in våra betyg, och redan på kvällen hade jag fått ett nytt beslut från CSN som berättade att jag var beviljad studiemedel. Skönt! Nästa år söker jag studiemedel för ett helt år, tycker bara jag har haft klydd med studiemedel sen jag började plugga. Jag tyckte det var jobbigt nog när jag blev återbetalningsskyldig för att jag tjänade för mycket, men ångesten över att inte ha blivit beviljad nu var större. Hoppas jag inte åker på med skit med CSN nu, att jag har fått min dos.

Ledig idag från skolan, en kurs har blivit försenad så lektionerna var inställda idag. Jag planerar att jobba på lite rapporter som ska lämnas in nästa vecka, ikväll ska jag träna jympa och efter det hem till Nilles syster en sväng.

Helgen har jag inte så mycket på agendan. Fredagen ingenting planerat, lördag vernissage och sen middag, söndag jobbar jag kväll.

Bild på min nya frisyr kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis, vad skönt att det löste sig! Det hör väl till studentlivet, att klydda med CSN =( Hittills har jag varit förskonad dock, peppar peppar.

2011-01-20 @ 12:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0