Då var det klippt!

Första dagen i skolan efter lovet. Jag överlevde, trots att jag helt lyckats glömma bort att vi nu mer har en citytunnel i Malmö, jag var helt förskräckt när jag kom med bussen till centralen och fick se att de hade börjat gräva upp spåren på gamla pågatågs-stationen. Tills jag kom på att tågen går i tunneln... När jag var på väg hem sen igen så lyckades jag gå vilse i tunneln och kom ut på helt fel sida. Men ut kom jag iaf! :)

Jag har spenderat eftermiddagen på Emelies frisörskola där jag satt modell. Jag tyckte det blev bra, och det gjorde nog Emelie också. Färgad och klippt blev jag, så nu vågar jag gå till henne igen och bli stylad :)

Nu återstår det att se om jag ska överraska Nille med att se handbollen med honom framför den nya jättestora gigantiska enorma tvn som intagit vårt vardagsrum.


Kommentarer
Postat av: mamma

Får man se nåt foto?

2011-01-17 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0