Gårdagen

Det var full rulle hela dagen igår! Startade med ett träningspass Kibox på Johanneslust, det var hårt. Speciellt när jag kom ut sen och skulle ta bilen och såg att jag fått böter på 800 spänn...

Sen cyklade jag och Emelie till Arlöv för att vara med på fasters vernissage, där träffade jag på en himla massa folk som man känner på olika vis. Det var trevligt! Utställningen tyckte jag var superfin, kände att hon verkligen hade lyckats bra med att kombinera ihop allt.

Cyklade vidare till mina föräldrar och fastnade där några timmar, för att senare bege mig till Emelie på tjejmiddag där det serverades tacos. Jag älskar verkligen tacos, jag förstår inte varför jag inte har det oftare hemma? Man kan variera det någor enormt men jag har snöat in lite på tortillas och köttfärssås. Nästa gång ska jag köra kyckling till istället!

Såg filmen Svinalängorna, en svensk film med Naoomi Rapce. Jag kände att den inte var fullt så bra som jag förväntat mig, den var gripande men ändå något långtråkig.

Nille gick precis ut genom dörren, han ska till jobbet. Och när han kommer hem i eftermiddag byter jag av honom och ska till mitt jobb... Vi konstaterade att vi får ses på fredag nästa vecka, innan dess är det full rulle för oss båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0