Kurs som faller mig i smaken

Tankarna rusar åt höger och vänster idag, tänker alldeles för mycket.

Igår hade vi introduktion av en ny kurs, BIM. Det är helt klart en riktig Petra-kurs om man kan kalla det för det. Vi ska ha färglära, skissteknik m.m. Sånt som jag känner att jag äntligen har lite försprång i, det kommer bli en himla stor arbetsbörda har jag märkt men tror det kommer bli skitkul! Ovanpå allt så är en utav lärarna mamma till en gammal kompis till mig, plus att mamman har haft ateljé på ADDO där faster också har sin atlejé. Jag kände igen henne direkt. Hoppas hon är bra som lärare också.

En lång dag i skolan imorgon, vi kör ett tufft pass från 8.00 till 17.00. Sen hem och vända innan jag och Nille ska iväg till Armend och Marianne på middag. Trevligt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0