Sovmorgon

Idag tog jag mig en mer eller mindre frivillig sovmorgon, det beror på hur man ser det. Jag kom väl egentligen fram till att jag inte skulle få allt för mycket gjort i skolan idag eftersom läraren vi har är en jäkla snacke-pelle och jag har fortfarande inte fått hem min bok som jag har beställt! Så jag ligger lite efter om man säger så. Men det tar vi igen sen hoppas jag... Så, jag stannade helt enkelt hemma!

Har varit ute på en långpromenad och betalat räkningar i mängder :( Jag säger bara en sak, tack och lov för att jag fick mitt csn och att jag jobbade så pass mycket i december, annars vet jag inte hur det här skulle slutat. Givetvis trillar tandläkar-räkningar och allt annat in samtidigt. Men nu är de stora utgifterna iaf färdigbetalt för detta året!

Jag jobbade i söndags och igår, och så är det dags för ett pass till imorgon kväll. Sen tycker jag det räcker för ett litet tag.

Har en enorm längtan efter sommar, det är det enda jag tänker på just nu. Ja givetvis får ju våren gärna komma först, men lite värme hade inte suttit fel...


Greklandsemestern förra sommaren, jag längtar tillbaka.






Kommentarer
Postat av: mamma

Ser härligt ut! T o m så jag längtar dit!

2011-01-25 @ 19:01:51
Postat av: Emelie

Ta med mig nästa gång!

2011-03-01 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0