Semester

För exakt 20 minuter sedan gick jag på semester! Det känns lyxigt att säga att jag har semester när jag är student, men nu är det faktiskt det jag har! Vi hade lite avslutning på jobb, fick fina sommarpresenter och sen bjöds det på tårta för en som slutade.

Jag både längtat och våndats över att ha semester, jag brukar inte vara ledig så mycket om somrarna utan jobbar mest. Nu när jag då är ledig så är jag orolig för att jag ska bli uttråkad och stoppa in tjugo miljoner saker att hitta på om dagarna. Redan nu har jag hela nästa vecka inplanerad, mest roliga saker iaf så man ska ju vara glad. Men jag hoppas att jag ska kunna njuta lite och slappa också, även om jag har väldigt svårt för sånt :)

Jag ska förresten på anställningsintervju på tisdag! Extrajobb på Unionen (fackförbundet). Jobba med administration och telefonintervjuer och lite sånt, tycker iaf det låter helt okej. Så håll nu tummarna för mig att det går vägen!

Annars är jag helt slutkörd idag för jag har knappt sovit en blund i natt efter att en spyfluga bestämde sig för att attackera mig. Den var helt galen och skulle krypa in i mina öron och allt. Mellan halv tre och kl sju på morgonen sov jag max en halv timme. När jag klev upp sen rensade jag snabbt öronen för jag var rädd att flugan hade lagt ägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0