Uppdatering

Så, vad har hänt sen senast? En himla massa, men ska försöka sammanfatta lite!

Jag har hunnit se Harry Potter på bio, sista filmen. Jag är inget stort fan av Harry Potter, och tror inte ens att jag har sett alla filmer, men den var helt okej.

En kväll samlades en del av den Hanssonska-släkten hos faster och åt gott på hennes balkong innan vi begav oss ner till Enskifteshagen för att titta på akrobatik. Tyvärr avbröts showen av att himlen öppnade sig och de kunde inte slutföra det hela när det regnade pga. problem med säkerheten.

Vi tog oss en tur till Kiviks marknad, det var tänkt att jag och Nille skulle iväg med våra mammor men tyvärr fick Nilles mamma ställa in, så vi blev tre! Vädret var kanon, maten god och vi hann t.o.m. inom Kiviks musteri. Jag blev som vanligt sugen på att bosätta mig på landet och bli bonde när vi körde genom landskapet, Nille var dock inte lika förtjust över idén... Inte mamma heller tror jag :P

Igår var jag på anställningsintervju, det gick jättebra och jag fick massor med beröm efteråt så jag blev helt salig :) Jag tycker det är så svårt med intervjuer, men fick stärkt självförtroende efter igår. Jag fick jobbet förresten, ska bara kolla upp om det klaffar med mitt schema i skolan.

Sen gick jag och blev blondin igår också, fick en mindre chock i morse när jag såg mig i spegeln och glömt bort att jag bytt hårfärg. Men attans vad snyggt det blev! Härligt att ha en så duktig personlig frisör :)

Idag firar vi Margareta-dagen, en tradition i släkten. Jag har bakat kakor och haft mig, nu är det bara vädret som ska tillåta en att sitta ute på Strandhem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0