Festival

Då har det hänt en hel del sen senast jag uppdaterade. Mina tentor är skrivna, jag har gått på sommarlov! Hoppas bara att jag har klarat tentorna också, så man inte behöver skriva om dem!

Jag har hunnit med tre dagar på Siesta-festivalen i Hässleholm. Det var en väldigt blandad upplevelse, skitkul men samtidigt störtjobbigt ibland. Nätterna var iskalla i tält och dagarna var så varma att man inte visste var man skulle bli av. När jag kom hem hade jag halva kampingens gärsmatta med mig, jag har aldrig varit så svart/brun på kroppen som efter de här dagarna. Jag såg ut som en liten lergubbe! Jag har blivit nyförälskad i Håkan Hellström, han var grym på fredagens konsert :)

Imorgon startar jag 6 veckors sommarpraktik, efter det tänkte jag faktiskt vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0