Klagande

Vilket fint väder det blev nu ikväll, och vad gör jag då inne och ugglar för? Jag satt på balkongen och njöt men det blev så himla varmt så var tvungen att gå in :P vilka problem man kan ha, aldrig är det riktigt bra.

Har inte mått så bra de senaste dagarna. Har råkat ut för allt möjligt konstigt. Illamående, huvudvärk, halsont, ont i magen, chili i ögat, satte i örhänget så det började blöda, blodblåsa på tån m.m... Ja, en himla massa små skavanker. Hoppas bara det räcker nu på ett tag ;) så nu har jag iaf fått klaga på det också.

Nå, vad är bra då? Jo att det är midsommar på fredag och det ser jag framemot. Förhoppningsvis få njuta lite och att vi slipper regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0