Ryggont

Jag har avslutat första veckan på praktiken/sommarjobbet. Det blev egentligen en mjukstart med lite färre dagar, men jag tycker ändå att vi har kört igång rätt ordentligt. Jag kastades in i ett projekt och har hunnit med en hel del. På måndag ska jag vara med och hjälpa de nya sommarjobbarna att komma in i projektet.

Igår kväll var vi ute och åt middag med Armend och Marianne, T-bone fick det bli för Nille har längtat så efter deras tre-rätters :) Det var supergott. Men framåt kvällen fick jag så himla ont i ryggen, så jag led mig igenom den sista biten. Jag trodde det skulle gått över till idag men det har det inte. Jag funderar på vilket som är bäst, att vila eller att ut och röra på mig? Får kanske bli en kombination.

Ikväll är det dags för grillning hos oss och sedan utgång, hoppas vädret håller i sig!

Jag klarade min konstruktionstenta! Jag som inte ens hade tänkt skriva den från början för jag tyckte kursen var grymt svår, men det var ju tur jag kom på andra tankar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0