Arbetsmarknadsdag

Idag har jag ingen energi alls. Vilket är väldigt dåligt med tanke på att jag skulle ta och plugga en hel del inför tentan nästa vecka. Men jag somnade ifrån min bok, och nu känner jag mig helt konstig i huvudet. Måste försöka göra ett försök till lite senare.

Igår var det arbetsmarknadsdag på LTH i Helsingborg för oss som läser bygg, flera byggföretag var där och presenterade sig. Det var stökigt, trångt, hög ljudnivå m.m. Så jag kände inte riktigt att jag fick så mycket ut av det. Men jag samlade på mig en massa blanketter, foldrar och andra små saker så jag ska försöka ta mig en titt på det i helgen. Sen fick man ju höra att det var dags att söka ex-jobb redan nu om man ville ha något bra. Jaha, ännu mer att gå och oroa sig för. Jag vill bara ha lov nu, koppla bort allting ett tag. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0