Förkylning

Legat däckad större delen av helgen och igår pga. en förkylning som valde att invadera min kropp. Feber, hosta, snuva, halsont, ja sånt som brukar ingå i en förkylning. Det positiva är att jag "tvingades" varva ner och ta det lugnt, en bra start på mitt nya lugna liv. Men samtidigt var det supertråkgit att behöva ställa in allt jag hade sett framemot :( Men det kommer fler gånger.

Jag har planerat in två saker den här veckan, och det känns som att det är rätt lagom. Idag är jag dessutom bättre från förkylningen, hostar och har mig men är betydligt piggare!

Jag hoppas hoppas att vårvädret med sol kan hålla i sig lite till så jag hinner ut och njuta, en promenad hade inte suttit fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0