Hålla tal

Vill dit nu nu nu... Barcelona, jag älskar den staden! Ska försöka sluta tjata om att jag ska dit. Jag ville börja packa förra helgen, Nille tyckte jag var galen som vanligt. Men denna helgen kan jag väl börja lite smått utan att verka vara helt från vettet? :)

Är ledig från skola och jobb fredag, lördag och söndag. Lycka!

Jag hostar fortfarande, tror jag blivit överkäsnlig i halsen, det kittlas väldigt mycket. Men annars är jag mer eller mindre frisk nu, lite trött i huvudet.

På måndag ska jag hålla tal på avslutningsdagen av våga-tala kursen. Vi får hålla tal om vad vi vill, till vem vi vill. Jag vill ha något oväntat, som ingen förväntar sig att man ska hålla tal om. Tips mottages tacksamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0