Inget jobb?

Då började den så kallade helgen. Jag har svårt att se det som en helg när jag mest har plugg framför mig, men jag har iaf klämt in lite trevliga tillställningar så att jag inte begraver mig helt. Idag blir det brunch med Nille och Emelie, sen dansträning på Friskis, middag hos föräldrarna. Imorgon en fika med Sara. Och där emellan en massa plugg :) Snart tenta och sen kan man pusta ut lite efter det!

Fick ett besked i torsdags på jobb som innebär att jag förmodligen inte kommer ha något jobb kvar till sommaren iaf. Tanken är att tullavdelningen i Jönköping ska ta över det vi gör på kvällarna i Malmö, men inget är 100 bestämt och man vet inte hur lång tid det tar för dem att genomföra det hela. Blandade känslor för det hela, jag behöver komma ifrån det stället en gång för alla, men samtidigt så behöver jag ju ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0