Mad men

En kort dag blev det i skolan idag. Jag kan konstatera ganska snabbt att jag spendera mer tid på tåget än i skolan. Det är skönt på sätt och vis så klart att man får komma hem tidigare än man trott, men onödigt med en massa tid som går till spillo!

Hämtade ut ett paket på posten, Nille hade beställt serien "Mad Men" till mig, snällt! Kanske att jag kryper upp i soffan och ser ett avsnitt sen, tycker jag kan unna mig det.




Jag har jättemycket energi just nu, jag hoppas bara det håller i sig. Jag är sugen på att åka ut i stuga i helgen och pyssla lite, få vara ute i trädgården och sånt där. Sen ska jag snart börja packa, för om lite mer än en vecka blir det Barcelona! Kollade upp vädret, 20 grader och sol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0