Mardrömmar

Fick en del frågor om var det var jag skulle på intervju, Cowi heter de www.cowi.se

Jag fullkomligt älskar lugnet på morgonen när jag inte ska iväg, i vanliga fall när jag går upp tidigt så är det en kamp mot klockan. Nu har jag varit hur effektiv som helst denna morgonen, och klockan är bara halv tio. Även om jag hatar att tentaplugga så är det lite vardagslyx för mig att få vara hemma.

I natt drömde jag att jag kom för sent till tentan och därför missade att skriva den. Med tanke på att jag drömde det i natt så tror jag att jag kommer få svårt att sova även nu nästa natt, mitt undermedvetna brukar vara i uppror inför en tenta. Inte nog med det, jag ska ta tåget kl 06.35!!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0