Nya adidas

Igår vågade jag mig ut på en liten promenad, det är första gången på flera veckor som jag rör på mig annat än till och från bussen. Vi tog det lugnt eftersom vi är lite sjuka båda två, jag och Nille. Vi åkte till Bulltofta-parken och njöt av solen. Men det var kallt i vinden kan jag meddela! Våren är på väg men det går långsamt. Jag invingde mina nya jympaskor, de jag haft innan har jag älskat så mycket att dämpningen har gått sönder. Jag fyndade ett par nya adidas på den lokala outleten här vid Värnhem, och det var verkligen ett fynd  jag gjorde, 500 kr! Tipsar om att åka dit om ni behöver nya skor, hittade massor som hade kunnat passa mina fötter.




Idag står det på schemat att sätta ihop en presentation till morgondagens våga-tala, jag tror jag fick tipset av mamma (?) att jag skulle prata om Barcelona. Det tipset nappar jag på! Ett utmärkt tillfälle att få ihop lite information inför resan dit om mindre än två veckor, ska bli härligt att komma bort.

Ikväll vankas det jobb, det känns helt okej att jobba kväll eftersom jag har sovmorgon imorgon. Skönt!

Förresten så klarade jag min tenta som jag trodde att jag misslyckades totalt med, jag fick totalt hjärnsläpp när jag satt och skrev. Jag fick t.o.m en fyra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till tentan!

2011-03-27 @ 14:21:12
URL: http://sarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0