Tenta = skit

Jag vet inte vad som hände. Men jag är totalt ut balans idag, och det märktes när jag skrev tentan. Jag fick hjärnsläpp, hade ingen aning om vad jag höll på med och blev så stressad. Jag brukar kunna koppla bort alla andra och sjunka in i mitt eget, men det gick åt helvete idag!! Jag är så arg och frustrerad, men jag vet inte på vad. Jag är inte arg på mig själv egentligen, för jag hade verkligen pluggat som bara den. För en gångs skull låg jag i fas med alla räkneövningar innan under terminen.

Jag måste försöka ta den här negativa energin och vända den till något bra, ta nya tag med de resterande kurserna. Fast just nu vill jag bara dra täcket över huvudet...

Jag ska iaf försöka släppa det hela ikväll, ska in till lund och festa med klasskamraterna. Men jag kommer förbjuda dem att nämna någonting om tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0