Del-mål

Man borde ha små-mål en gång i kvartalet som man vill uppfylla, varför ska allting komma på nyår som nyårslöften?

Mina mål just nu är följande (och de hänger ihop lite):

- Springa/jogga tre gånger i veckan för att komma i form inför blodomloppet den 15:e maj. Ja ni läste rätt, jag ska springa ett lopp. Bara på 5 km men ändå. De som känner mig sen skoltiden vet att det värsta jag visste var att jogga, men det är ju tur man förändras :)

- Jag ska jobba mindre. Jag har jobbat alldeles för mycket den senaste tiden, jag vet inte varför egentligen. Men jag måste dra ner på det rejält. Jag hinner INGENTING längre.

- Träffa folk som man försummat på sistone.

Så, det får räcka för den här gången, man ska ju ha chans och uppfylla målen också, inte lönt att bre på för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0