Sommar och höst

Sommaren lider mot sitt slut. En del av mig känner att det är okej, även om vädret inte alltid har visat sig från sin bästa sida så är det dags för lite höst. Jag hade gärna velat ha lite fler varma sommarkvällar med parkhäng, vindrickande på balkongen osv. Jag har spenderat mycket tid på Strandhem och med familjen den här sommaren och det är jag väldigt glad för. Nu är det dags att blicka framåt och försöka samla kraft till att börja den nya utbildningen.

Jag laddar den här sista veckan genom att ta tag i småsaker som man skjutit på, dessutom varvar jag nytta med nöje för att få njuta lite den sista lediga tiden. I helgen ger jag mig iväg på campingäventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0