Att skriva

Jag skriver rätt mycket i olika former och av olika anledningar. Jag skriver här på bloggen ibland, jag uppdaterar mest vad som händer i livet.

Sen skriver jag när jag är arg eller ledsen, ibland skriver jag till den person som sårat mig, ibland skickar jag det, ibland inte. Det kan räcka med att bara skriva av sig, känna att man skriver till personen utan att den behöver läsa det.

Sen skriver jag texter som mer liknar dikter när det är svårt att sätta fingret på vad eller vem som är den direkta orsaken till problemen. Oftast sparar jag bara texterna några dagar, sen läser jag dem och känner efter innan jag raderar dem.

Ibland känns det som att det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0