Sammanfattning mitten av februari

Nu blir det ett något splittrat inlägg, jag tycker inte om att skriva om flera olika saker i samma inlägg, men nu får vi helt enkelt ha överseende med det.

En liten sammanfattning om vad som pågår just nu:

- Det känns som att det enda jag gör just nu är i princip att jag är på kontoret i Malmö och skriver exjobb på dagarna, sedan direkt iväg till jobb på kvällen eller något annat möte. Dagarna blir långa och det är sjukt mycket planering för att kunna ha med sig mat för en hel dag. Två/tre mellanmål, en lunch och en lättare middag. Puh, tur att det finns fruktkorg på kontoret iaf.

- Igår lyckades jag klämma in ett träningspass, det första passet efter en lång förkylning med uppehåll från träningen i ungefär en månad. Låt mig säga så här, jag har inte ens varit ute och promenerat eftersom vädret har varit så dåligt, så ett styrkepass med skivstång var kanske inte rätt sätt att börja på. Herregud, igår trodde jag att det var dags att ringa ambulans/färdtjänst för att jag skulle lyckas ta mig hem.

- Vi börjar känna oss som veteraner i lägenhetsletandet. Det är inga problem längre att veta vad man ska ställa för frågor till mäklaren. Men det är mycket annat som är jobbigt, hur vet man när man har hittat rätt? Kommer man lyckas lägga rätt pris? Är det andra som kommer lägga bud? Är bostadsrättsföreningen bra? Med mycket mera.

- Jag lämnar min dator på kontoret för att jag orkar inte släpa den fram och tillbaka varje dag, speciellt inte med min packning med mat. Så nu för vi en kamp om vem som ska få använda den enda datorn som är hemma (Nilles dator). Jag tycker att han som pojkvän har ett visst ansvar för att låta mig få min vilja fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0