Tack

Jag vill börja med att tillägna detta inlägg åt våra kära grannar. Det är så härligt att veta att jag kommer aldrig försova mig eftersom de fixar så att man vaknar i en anständig tid varje dag! Oavsett om det är vardag eller helg så finns det ingen risk att man skulle sova lite för länge. Grannarna är så punktliga med sitt oväsen att jag helt enkelt kan sluta investera i väckarklocka! Kanon!!

Sen hoppas jag att mina fina sambo ska få bukt på sina ryggproblem, för detta fungerar inte längre. Han fick sig en mindre utskällning av mig i morse för att nu måste han verkligen ta tag i detta och se till att sköta om ryggen. Förhoppningsvis läkartid i nästa vecka. Håller tummarna att han slipper smärta snart!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är bra att du har så bra grannar. Funderar på varför inte alla har så snälla.

2012-02-18 @ 16:00:01
URL: http://vilseimalmo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0