Framtiden klubbad

Semestern är slut för min del och nu ska jag återgå till jobbet iaf två veckor, vi får se hur lång tid det blir. Sen blir det ledighet för mig igen och då ska jag vila ordentligt för att orka med förmodligen en av de mest intensiva höstarna. Jag har nämligen tackat ja till att läsa förkortad del av väg- och vatten i Lund. Det känns rätt för min framtid, jag älskar trafikplanering och alla de frågor som hör till. Äntligen har jag hittat min grej! Min dröm är att i framtiden få arbeta som trafikplanerare på stadsbyggnadskontoret för att sedan ge sig ut i det privata näringslivet. Det blir bra detta, det känner jag på mig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter skönt att veta vad man vill! Tur att du hamnade på GK då.

2012-07-15 @ 10:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0