Buzzador

Kära vänner, nära och kära. Jag har gått och blivit en buzzador. Det innebär att jag kommer att utföra en hel del test, jag väljer själv vad jag vill vara med på, men det är oftast test av olika typer av produkter. Allting är frivilligt. Jag är nu mer en testkanin!



Jag får hem produkterna gratis, det enda jag behöver göra är att testa dem och rapportera vad jag tyckte via internet.

Min första kampanj som jag fick för mig att testa trodde jag innebar en relativt enkel arbetsinsats. Men efter att ha hämtat ett paket från  posten så fick jag en mindre chock. I paket låg inte mindre än 11 stycken deodoranter (antiperspiranter) från Nivea. Herregud, visserligen svettas jag, men inte så mycket tänkte jag...

Efter att ha läst på så insåg jag att tanken var att jag skulle dela ut deodoranterna till vänner och bekanta och be dem testa och ge sitt utlåtande. Det är inget lurendrejeri, det är det välkända märket Nivea som vill nå ut med sina produkter på detta sätt.

Så bli inte förskräckta om jag ber er att ställa upp med era armhålor, ni kan ju se det som att ni får en gratis antiperspirant! Mer info kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vill gärna bli en bunny!

2012-03-22 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0