Minnen om resdagar

Ibland saknar jag den gamla tiden. Jag satte igång med att rensa bokhyllan idag och fick fram gamla foton, bl.a. en jättefin fotobok som Emelie gav mig när jag fyllde år. Hon har klippt ut bilder från vår tid tillsammans och gjort kollage. Så fint!

Jag och Emelie reste alltid tillsammans förr, men det har inte blivit av på länge. Jag har fortfarande många resor planerade i huvudet som vi ska göra, väntar bara på att det ska finnas tid och pengar till det. Men jag tänker tillbaka med ett stort leende på våra äventyr, minnena kommer jag alltid att bära med mig. Just nu saknar jag henne lite extra mycket eftersom hon är ute och reser utan mig, jag hade mer än gärna bytt ut den här gråa helgen mot att ligga i hängmattan bredvid henne för att sedan ge oss ut på djungelsafari. Med tanke på hur våra resor brukar vara vet jag att vi hade haft det sjukt roligt och mycket skratt åt våra dumma påhitt :) men det kommer, det vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0