Plötsligt händer det

Jag kanske ska släppa nyheten här på bloggen också kom jag på. Vi har mer eller mindre köpt en lägenhet! Anledningen till att jag säger mer eller mindre är flera, men en utav dem är att vi har endast skrivit på kontrakt och inte blivit godkända av föreningen eller för den delen betalt lägenheten än. Men det ska väl gå vägen de sista delarna också.

Det känns bra, inga tveksamheter och ingen ånger. Det gar tagit sin lilla tid, men nu har vi hittat en lägenhet som äntligen uppfyller många utav våra krav. Föreningen är kanon, stor inglasad balkong, lägenheten är i väldigt bra skick osv.

Så nu har vi redan börjat planera lite hur vi vill ha det, vilka möbler som vi ska sälja och lite sånt. Och till min stora förvåning så är jag och Nille mer eller mindre HELT överens. Nille kan t.ex. titta på Ikeas hemsida och peka på ett sängbord och en garderob som han tycker är sjukt snyggt, och jag håller på att trilla av stolen när han pekat ut exakt de sakerna som jag också gillar! Så, det här kan ju inte bli annat än bra! :)

Förresten, vi flyttar i juni för er som undrar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fantastiskt! Det vill jag höra allt om, snart!

2012-03-19 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0