Lovefilm

Jag har testat Lovefilm.se genon Buzzador. Det är en tjänst som gör det möjligt att prenumerera på DVD-filmer och Bluray-filmer. Man skapar ett konto på deras hemsida och gör upp en lista med filmer och serier som man vill låna hem för att se. Det är även möjligt att välja prioriteringsordning om det är någon film som man vill se först t.ex. Sedan skickar Lovefilm hem två filmer i taget, när man returnerat dessa filmer i ett medföljande kuvert skickar de nästa två filmer på listan. Sen kan man gå in och ändra och lägga till i filmlista hur mycket som helst, precis när man vill.

Jag tycker det är en smart tjänst, enda problemet är att jag tittar så sällan på film att jag får ju aldrig hem några nya filmer då :P Plus att jag verkar ha svårt för att hitta till en brevlåda för att kunna posta filmerna i retur... men annars är det smart och smärtfritt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0