Positivt

Det är väldigt mycket blandade känslor i mitt liv just nu. Det händer en hel del riktigt bra saker samtidigt som en del mindre roliga saker. Men det är väl det som livet oftast består av, upp och ner, hit och dit. Men vi försöker fokusera på det positiva i detta inlägget.

Nu börjar flytten närma sig, det har verkligen fixat sig till det bästa med allt. Mötet på banken gick kanon! Jag känner mig så glad över flera saker, nu i helgen ska jag bestämma kulör på fondväggarna och det är jätteroligt att få inreda. Det här är verkligen vårt hem, vi kan göra det mesta precis som vi vill. Det absolut bästa är att boendekostnaden kommer förändras drastiskt och vi får en inglasad balkong! "Petras rum" kommer det heta eftersom sambon mest sitter inne ;)

Exjobbet börjar bli färdigt, vi är inne i slutskedet. Jag tror att det kommer att bli bra det här. Det är bara den där presentationen, hoppas den går smärtfritt...


Kommentarer
Postat av: Sara

En français, ou comment c'était? :) ;) :p

2012-05-15 @ 17:35:32
URL: http://sarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0