Valborg

Igår var det dags för valborg. Vi började tidigt i Lund i stads parken, det var mycket folk som vanligt. Jag blev utskrattad senare på kvällen pga. min något konstiga bränna på bröstet, jag har inte bränt mig någonstans förutom just under halsen. Men jag fick ge igen sen, för min lilla vän hade lyckats få fina ränder efter sina solglasögon i ansiktet :) Så nu har jag precis köpt solkräm som räcker för oss alla hela sommaren! På kvällen trotsade vi den kalla vinden och satt ute och grillade och åt. Vilket betyder att jag har ont i halsen idag...

Nu sitter jag med en caffe latte som jag gjort själv, det är inte ofta jag gör kaffe till mig själv. Brukar bara brygga om det är någon annan som också vill ha. Och jag trodde inte jag skulle lyckas, men det blev riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0