Ryck upp dig!

Det är mycket som snurrar i huvudet. Känner att jag har lite svårt att hänga med i svängarna, och att humöret inte är på topp. 
 
Vardagen är rätt tråkig just nu, jag är i skolan väldigt många timmar, igår var jag hemma vid åtta på kvällen. Idag tog jag mig hem lite tidigare iaf. Det är okej att vara i skolan, men jag saknar variationen från förra året när jag pluggade i Helsingborg. Då varvades gästföreläsningar med egna projekt, det var intressant! Nu är det bara vanliga sega föreläsningar med eget tentaplugg som gäller. 
 
Dunderförkylningen som jag åkte på gjorde det inte roligare, jag satte igång för tidigt som vanligt med vardagen och trodde jag var frisk, vilket ledde till att jag nu känner mig dålig igen.
 
Jag behöver energi från bra mat, härliga människor och bra med sömn. Jag behöver pepp! 
 
Japp, det är pipigt idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0