Blogg-problem

Jag funderar på hur jag ska göra med den här bloggen. Problemet är att jag tycker det är svårtillgängligt när man ska skriva inlägg, jag kan inte göra det från varken mobilen eller iPaden. Jag sitter inte så mycket vid datorn så det blir väldigt sällan som jag uppdaterar.
 
Dessutom tycker jag blogg.se som jag bloggar hos ligger efter i utvecklingen. Det är krångligt att ladda upp bilder och som jag nämnde innan stödjer de inte mobilbloggning.
 
Mina alternativ är följande:
- Flytta bloggen till en annan portal
- Lägga ner bloggen
- Köra på här, men i så fall kommer jag försöka profilera bloggen lite mer. Kanske mot träning och hälsa eftersom jag tycker det är himla intressant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0