Tidigt födelsedagsfirande

Jag har redan fått mina födelsedagspresenter av Nille trots att jag fyller år om en månad. Det måste bero på att jag är så himla snäll och verkligen förtjänar presenter, för de var himla fina! Tack världens bästa sambo!
 
Ett par nättare sportskor som jag ska använda i vardagen eftersom jag misshandlar mina tassar i alla dessa ballerinaskor jag använder.
Sjukt fräcka och i en härlig färg, och det bästa av allt, de sitter som gjutna på mina tassar!
 
Dessutom fick jag en löparjacka eftersom jag alltid snor Nilles... På mig ser det dock inte ut som en jacka när jag lånar Nilles utan snarare som ett tält, så det passar väldigt bra att få en i sin egen storlek. Till jackan fick man ett par byxor också.
 

Bilderna är hämtade från Stadium.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0